עורך דין תעבורה בחיפה

להאזנה:

 

משרד עורכי הדין אורון, מנוהל על ידי עו"ד אילון אורון, אשר צבר ניסיון עצום ומוניטין רב וזאת במסגרת עיסוק בלימוד סנגוריה על נאשמים בעבירות תעבורה במשך למעלה מ- 40 שנה. עו"ד אורון יצג קודם לכן את משטרת ישראל כתובע כמספר שנים. עו"ד אורון כתב ספר מקצועי רחב היקף שהינו אנציקלופדיה לתעבורה- "תעבורה עיקרי הלכות", האינציקלופדיה מתחדשת מדי שנה בכרך חדש ומונה אלפי עמודים, וכן ספר על כל תורת התעבורה- "עצור, משטרה". בנוסף כתב ספר מאמרים הנקרא "איך לצאת זכאי בתיק תעבורה" ובו סיפורם של עשרות תיקים אותם יצג מתוך מאמרים שפורסמו בתקשורת; המשרד, במשך 40 שנה, עוסק אך ורק בדיני תעבורה ונחשב למשרד מוביל בתחום התעבורה בישראל.

משרדינו בחיפה ממוקם בהמגינים 5, חיפה.

 

משרד עורך דין תעבורה בחיפה – ייצוג נהגים בביהמ"ש לתעבורה

משרידנו מתמחה במגוון רחב של דיני תעבורה, החל מעבירות קנס בגין חיוב בנקודות, עבירות מהירות, דיבור בטלפון, אי ציות לתמרור עצור, חציית קו הפרדה רצוף (קו לבן), פסילות מנהליות בגין עבירות מהירות, אי מתן זכות קדימה, וכניסה לצומת באור אדום, תאונות דרכים ותאונות קטלניות, בנוסף ערעורים בעקבות פסילת רישיון על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ופיצויי נזקי גוף ; למשרד ניסיון וידע רב במיוחד בתיקי נהיגה בשכרות.משרדינו ייצג תיקים רבים וידועים בחיפה ובאיזורים נוספים בצפון הארץ, לרבות בתיקי תאונות דרכים קטלניות.

עורך דין תעבורה בחיפה
עורך דין תעבורה בחיפה

כך לדוגמא, לאחרונה זוכה נאשם שמשרדינו ייצג מגרימת תאונת דרכים קטלנית. בעקבות ערעור שהגשנו לבית המשפט המחוזי בחיפה – בוטלה הרשעתו של נהג בגרימה מוות וזאת משהוכחנו כי הימצאותו של חריץ סתרה את גרסת התביעה. זאת למרות שבית המשפט לתעבורה בחדרה הרשיע את הנאשם וגזר עליו מאסר לאחר שהאמין לעדויות עדי התביעה ובוחן המשטרה.

בנוסף לדוגמא תיק בולט, משרדינו הופיע בבית המשפט המחוזי בנצרת בערעור בתיק בו זוכה המערער מגרימת מוות לאחר שבית המשפט בערעור קיבל את טענתנו וזיכה את המערער מגרימת המוות וזאת למרות שהמדובר בילוד שנפטר לאחר הלידה וזאת כאשר אמו היא אשר נפגעה בהיותה בהריון וכתוצאה מהתאונה ילדה בלידה מוקדמת. עקב הזיכוי בערעור בוטל עונש המאסר שהוטל ל- 10 חודשים וכן בוטלו 25 שנות פסילה אותן גזר בית המשפט לתעבורה והעונש הופחת קיצונית לפסילה קצרה יחסית. בהסדר טיעון שנרקם בין משרדינו לפרקליטות המדינה סוכם כי הסוגיה תידון שוב בבית המשפט העליון במסגרת בקשת רשות הערעור אך בכל מקרה העונש לא יוחמר אפילו אם הערעור יתקבל וכך היה.

תיק ידוע נוסף שפורסם לאחרונה בתקשורת (תיק התאונה הקטלנית של מנהרות הכרמל) שבזכותנו הנהג קיבל את רישיונו חזרה וחזר לנהוג על אף שבתיקים כגון אלו בדרך כלל בתי המשפט פוסלים את רישיונם של נאשמים על אתר ועד תום ההליכים המשפטיים.

צוות המשרד בראשותu של עו"ד אורון אילון ישמחו לייעץ טלפונית ולקבוע פגישת היכרות ויעוץ במשרד עורכי הדין בחיפה, בירושלים או במשרד עורכי דין הראשי בתל אביב, ללא חיוב.

 


משרד עורך דין תעבורה בחיפה ממוקם ברחוב המגינים 5, חיפה.שעות הפתיחה :

בימים א -ה בין השעות 07.30 – 19.30

ביום ו' בין השעות 07.30 – 12.30

בשעות שהמשרד סגור, בשבתות ובחגים ניתן להשאיר הודעה

במענה מאויש הפועל בכל שעות היממה .

מייל : [email protected]

מיקום המשרד – עורך דין תעבורה בחיפה

משרד עורכי דין אילון אורון

עו"ד אילון אורון הינו אחד מעורכי הדין המובילים בייצוג בתיקי התעבורה ברחבי המדינה מזה למעלה מ-40 שנה.

משמש יו"ר (משותף) של ועדת התעבורה הארצית של לשכת עורכי הדין.

הרצה רבות במסגרת שונות בתחום. מופיע תדיר בתוכניות טלוויזיה, רדיו בנדון.

כתב לאורך השנים מאמרים בכל אחד מהעיתונים היומיים, ומשמש אוטוריטה בתחום.

בנוסף אף הוציא לאור מספר ספרים בתחום, לרבות אנציקלופדיה המונה עשרות אלפי ערכים הנוגעים למשפטי התעבורה.

במשרדו עורכי דין המסייעים לו ואשר התמחו בתחום מזה שנים רבות, כולל שני בניו.