עורך דין תעבורה בירושלים

להאזנה:

 

כבישי ישראל הפכו מסוכנים וככל שהשנים עוברות וחולפות, כך מספר תאונות הדרכים גדל ותופח.
ישנה אמרה אשר גורסת כי יחס השליטה של נהג בתאונה הינו 25% אל מול 75% המורכבים בעיקר מגורמי הסביבה.
אין זה ידוע האם זה נכון אך אמרה זו בהחלט ממחישה את העובדה שגם הנהג הכי זהיר והכי טוב בעולם כולו, לא יכול לשלוט בכל התאונות ועלול למצוא את עצמו מעורב בתאונה אשר על פי חוק תהייה אשמתו למרות שבפועל אין הוא הגורם לתאונה.

 

משרד עורך דין תעבורה בירושלים – ייצוג נהגים בביהמ"ש לתעבורה

משרד עורכי דין אורון הינו משרד עורכי דין לדיני תעבורה המוביל בישראל, עם מעל 45 שנות נסיון ועבר עשיר בייצוג נהגים.
משרדנו מתמחה במגוון רחב של דיני תעבורה, החל מעבירות קנס בגין חיוב בנקודות, עבירות מהירות, דיבור בטלפון, אי ציות לתמרור עצור, חציית קו הפרדה רצוף (קו לבן), פסילות מנהליות בגין עבירות מהירות, אי מתן זכות קדימה, וכניסה לצומת באור אדום, תאונות דרכים ותאונות קטלניות, בנוסף ערעורים בעקבות פסילת רישיון על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ופיצויי נזקי גוף.
כמו כן,  למשרד ניסיון וידע רב במיוחד בתיקי נהיגה בשכרות.

משרדינו ייצג תיקים רבים וידועים בירושלים ובאיזורים נוספים ברחבי הארץ, לרבות בתיקי תאונות דרכים קטלניות וזיכה נהגים רבים מכתבי אישום חמורים.
צוות המשרד בראשותו של עו"ד אורון ישמחו לייעץ טלפונית ולקבוע פגישת היכרות ויעוץ במשרד עורכי הדין בירושלים או במשרד עורכי דין הראשי בתל אביב, ללא חיוב.

עורך דין תעבורה בירושלים
עורך דין תעבורה בירושלים

מה חשוב לדעת אם הייתי מעורב בתאונת דרכים?

אין ספק, שיש המון דברים אשר חשוב לדעת בעת קרות תאונה אך אחד הדברים החשובים ביותר לדעת, כנהג, הוא כי כל עבירת תעבורה עלולה לסבך את הנהג המעורב בתאונת הדרכים. כאשר ובמידה שמתבצע רישום של עבירות תעבורה, מדובר ברישום אשר מתיישן אך ורק בחלוף 10 שנים וגם זה במידה ולא הורשע הנהג בעבירה נוספת (כולל עברת קנס)!
10 שנים הוא זמן רב לכל הדעות ואין ספק או מחלוקת כי החוק בישראל הינו מהקשוחים והמחמירים ביותר.

לצד קנסות, רישומים ואפילו שלילת רישיון, עבירות תעבורה עלולות להסתיים גם בעונש מאסר בפועל (כגון עבירת הפקרה) ומכאן עולה כי על כל נהג המעורב בכל תאונת דרכים, להסתייע בעורך דין המתמחה בתעבורה. למשרדנו 3 סניפים ברחבי הארץ ובינהם משרד עורכי דין לדיני תעבורה בירושלים.

מה חשוב לדעת אם הייתי מעורב בתאונת דרכים?
מה חשוב לדעת אם הייתי מעורב בתאונת דרכים?

 

תאונת דרכים  – המדריך להתנהלות נכונה

במידה ונקלעת לתאונת דרכים (בירושלים לצורך הדוגמא), בין אם באשמתך לבין אם לא, הדבר הכי חכם שעליך לעשות הוא לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה בירושלים אשר מתמחה בתחום התעבורה כדוגמת עורך דין תעבורה אילון אורון. הפרמטרים שיש לבחון הם מוניטין המשרד, שנות הותק והניסיון וגם את רקע עורך הדין עצמו. ניתן לבקש גם המלצות ממכרים ולבצע את סקר השוק המקיף ביותר שניתן לבצע כל עוד אין זה גורם לעיכוב ולכך שתהייה חשוף וללא הגנה. שיקולי בחירת מיקום משרד עורכי הדין צריכים גם להוות משקל מטעמי נוחות וכך למשל לבחור באותו עורך דין תעבורה בירושלים אם אכן אתם גרים בעיר הבירה.

במידה ומדובר בתאונה קטלנית אשר גבתה חיי אדם או הסבה פציעות, יש לשכור את שירותיו של אותו עורך דין תעבורה מומחה ולדאוג לכך שתיוצג כהלכה. חשוב להבין כי במידה ואכן ישנה מעורבות בתאונת דרכים קטלנית, החקירה המשפטית לא תאחר מלהגיע ולכן חשוב להגיע אליה כהלכה. אנשים רבים מאמינים שאם הם לא עשו דבר ואין זו אשמתם כלל וכלל, שירותיו של עורך דין למקרה של תאונת דרכים הינו מיותר אך למעשה, מחשבה ואמונה זו שגויה מאוד ולכן חשוב מאוד להגן על עצמך מפני כל דבר ועדיף מראש.

לסיכום, במידה והיית מעורב בתאונת דרכים, בין אם באשמתך לבין אם לא, הדבר הראשון לעשות (לאחר כמובן קבלת סיוע רפואי ככל שיידרש), הוא לפנות אל עורך דין תעבורה מומחה בתחומו. ייצוג נכון ומקצועי שלך, עשוי לעשות את כל ההבדל ולכן לא מומלץ לוותר עליו או להאמין שאין צורך בו.

תאונת דרכים – המדריך להתנהלות נכונה
תאונת דרכים – המדריך להתנהלות נכונה

 


משרד עורך דין תעבורה בירושלים ממוקם ברחוב בית הדפוס 12 (בסמוך לבית המשפט לתעבורה)

שעות הפתיחה :

בימים א -ה בין השעות 07.30 – 19.30

ביום ו' בין השעות 07.30 – 12.30

בשעות שהמשרד סגור, בשבתות ובחגים ניתן להשאיר הודעה

במענה מאויש הפועל בכל שעות היממה .

מייל : [email protected]

מיקום המשרד – עורך דין תעבורה בירושלים

משרד עורכי דין אילון אורון

עו"ד אילון אורון הינו אחד מעורכי הדין המובילים בייצוג בתיקי התעבורה ברחבי המדינה מזה למעלה מ-40 שנה.

משמש יו"ר (משותף) של ועדת התעבורה הארצית של לשכת עורכי הדין.

הרצה רבות במסגרת שונות בתחום. מופיע תדיר בתוכניות טלוויזיה, רדיו בנדון.

כתב לאורך השנים מאמרים בכל אחד מהעיתונים היומיים, ומשמש אוטוריטה בתחום.

בנוסף אף הוציא לאור מספר ספרים בתחום, לרבות אנציקלופדיה המונה עשרות אלפי ערכים הנוגעים למשפטי התעבורה.

במשרדו עורכי דין המסייעים לו ואשר התמחו בתחום מזה שנים רבות, כולל שני בניו.