חדשות נהיגה בשכרות 9.10.2013 – קמפיין מעורר מחלקות בבריטניה
הקמפיין החדש שהסעיר את בריטניה בחודש האחרון ועדיין ממשיך לעורר גלים בנושא נהיגה בשכרות – מעלה את השאלה, כיצד יש להעביר לצופים את המסר מאחורי נהיגה בשכרות.
יש תמימות דעים בקרב פרסומאים ובציבור הרחב שיש לייצר תהודה ולמנוע עד כמה שניתן נהיגה בשיכרות, אולם מה הן הדרכים הלגיטימיות לעשות זאת? האם צריך לזעזע את הציבור באמצעות קמפיינים שנויים במחלוקת? או שמא יש לערוך קמפיינים מתונים?
המצדדים בגישת הזעזוע גורסים כי העדר תמימות הדעים, הזעזוע והאפקט שבא לאחריו – זה בדיוק מה שניסו להשיג והם בהחלט השיגו – כל העולם מדבר על הקמפיין הזה. מנגד, סוללת מתנגדים בציבור גורסת כי יש לפנות ברכות נועם לליבם של נהגים הנוטים להשתכר ולעלות על רכבם.